1

Wat kost het huren van een dj in Limburg?

DJ Harrie Bergh van Disco Limburg foto

Het plannen van uw feest zoals bruiloft is een spannende tijd, vol met beslissingen.  Locaties, catering, uitnodigingen en natuurlijk, muziek. Een van de belangrijkste elementen van elk feest is de DJ. Maar wat kost een allround DJ eigenlijk?

De kosten zijn gebaseerd op een aantal factoren. Met name aantal werkuren en specifieke wensen qua muziek en technische wensen.

Indicatie Prijzen. Inclusief licht en geluid, transport, op/afbouw en BTW.

  • Klein feest tot 75 gasten: ‘direct boeken’ vanaf 595,-
  • Feest met grotere geluidsset tot 150 gasten en eenvoudig licht: vanaf 795,-
  • Bruiloft/bedrijfsfeest tot 150 gasten. Uitgebreidere verlichting incl Services zoals openingsdans mix, afspraken, draadloze microfoon etc. vanaf  895,– tot 1250,
  • Evenement vanaf 200 tot 1000 Gasten, Naam op poster, specifieke muziekvoorbereiding, maatwerk licht en geluid: vanaf 1250,-

Laten we eens kijken hoe deze kosten worden opgebouwd:

  1. Afspraak met u (1 uur-2 uur): De meeste avonden zijn maatwerk. Graag ontmoet ik jullie om details te bespreken en ervoor te zorgen dat de muzikale wensen worden vervuld.
  2. Voorbereiding/bus laden (1-2 uur): Ik zal ook tijd besteden aan het voorbereiden van muziek en laden van mijn apparatuur in mijn bus.
  3. Transport (gemiddeld 45 minuten): Meestal ben ik op de A73 en A2 te vinden binnen een straal van 45 minuten vanuit Venlo.
  4. Opbouw (1 uur): Eenmaal op locatie,  opzetten van mijn apparatuur om ervoor te zorgen dat alles perfect is voor uw feest.
  5. Wachttijd voor aanvang feest (30-60 minuten): Voordat het feest begint, zal ik wachten en ervoor zorgen dat alles klaar is voor uw gasten om te arriveren. Deze marge is ook bedoeld om onvoorziene tegenvallers zoals een korte file op te vangen.
  6. Draaien (4-5 uur): Dit is waar de magie gebeurt!I Meeste avonden draai ik als DJ 4-5 uur en zorg ik er voor dat iedereen een geweldige tijd heeft.
  7. Wachttijd voor afbouw (30 minuten): Natuurlijk sleep ik niet direct de speakers weg als de eerste gasten afscheid van jullie nemen.
  8. Afbouw (1 uur): Ik zal dan tijd besteden aan het afbreken van mijn apparatuur en ervoor zorgen dat alles netjes wordt achtergelaten.
  9. Transport (gemiddeld 45 minuten): Net als bij de reis naar het evenement, zal ik tijd besteden aan reizen terug naar huis.
  10. Uitladen bus (25 minuten):
  11. Administratie en feedback (30 minuten): Tot slot: administratieve taken en feedback verzamelen om mijn diensten te verbeteren.

Eenvoudige boeking: met een belletje en emailtje geregeld:  10  werkuren. Een bruiloft circa 13 werkuren. De waarde van een driveinshow die ik meeneem en plaats ligt tussen de EUR  10.000 en EUR 20.000

 

Ik hoop dat deze informatie nuttig is bij het plannen van uw bruiloft en natuurlijk als u een bedrijfsfeest organiseert. Als u nog vragen heeft over de kosten van een DJ of andere aspecten van bruiloftsplanning, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen! Ik ben er om u te helpen bij elke stap op weg naar uw grote dag.

Reviews

Meer informatie.

  • DD slash MM slash JJJJ
  • Vul dan uw telefoonnummer in.